VOP, Reklamařní řád a GDPR

Všeobecné obchodní podmínky

Jméno podnikatele:  Jana Štěpánková 
Místo podnikání:       Medlešice 99, 538 31
IČ:                               052 96 099
Kontaktní telefon:     +420 723 406 147
E-mail:                       noseworkpak@gmail.com
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové. 
(dále také jen „poskytovatel“)

 

I. Obecná ujednání

  1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti se zájmem či využitím služeb mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem (jiná fyzická osoba).
  2. Tyto obchodní podmínky se neuplatní v případech, kdy je zákazníkem právnická osoba nebo fyzická osoba, která jedná při objednání služby v rámci své podnikatelské činnosti.
  3. Zákazník má možnost registrace v systému Dogres.cz do svého účtu, jejimž prostřednictvím zákazník realizuje své objednávky služeb či služby přímo využívá. Při registraci je zákazník povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit účet, pokud zákazník porušil své povinnosti vyplývající z těchto podmínek či z dalších ujednání (vč. uzavřených smluv) mezi poskytovatelem a zákazníkem.
  4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, za bezpečnost svého hesla a zamezení přístupů neoprávněných osob ke svému účtu odpovídá zákazník.
  5. Poskytovatel si vyhrazuje právo, že služby jím prezentované nemusí být vždy dostupné.
  6. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Smlouva je uzavřena přihlášením na danou službu v systému Dogres.cz. 

II. Způsob přihlášení k odběru služby 

  1. V rezervačním systému Dogres.cz jsou vypsány lekce, na které je možné se přihlásit. Vždy je viditelná kapacita.
  2. Pokud v systému není zrovna uvedena lekce, kterou hledáte, kontaktujte poskytovatele e-mailem. 
  3. V případě individuální konzultace je uzavřena kupní smlouva služby individuálně přes e-mail.
  4. Z přihlášené lekce je možné se odhlásit 24h před uskutečněním dané lekce bez sankce. Pokud uplynulo 24h, tak je automaticky částka za danou lekci strhnuta. Lekci je možné přesunout na náhradníka, kterého si zajišťuje zákazník, a v co nejkratším termínu o tomto poskytovatele informuje. 
  5. K přihlášení v systému Dogres.cz je nutné mít na svém účtu v systému kredity. 
  6. Platnost kreditů je 6 měsíců od připsání do systému Dogres.cz, po uplynutí stanovené lhůty kredity propadají. 

III. Cena a platební podmínky

  1. Zákazník získává přístup ke službám po zaplacení plné stanovené ceny, není-li u jednotlivých služeb stanoveno jinak.
  2. Veškeré ceny za služby jsou uvedeny v systému Dogres.cz a nebo jsou smluveny individuálně, dle potřeb zákazníka. 
  3. Platba je možné na bankovní účet č. 115-4094650247/0100. 
  4. Jeden kredit v systému Dogres.cz = 1Kč.
  5. Kredity jsou připisovány do 3 pracovních dní od doručení na bankovní účet. 
  6. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel zákazníkovi po uhrazení ceny a na žádost zákazníka po doručení fakturačních údajů. Poskytovatel jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.
  7. Není-li výslovně stanoveno jinak, nelze slevy poskytovatele vzájemně kombinovat. 
  8. V ceně je zahrnuta - částka za předávanou informaci, vzdělávání poskytovatele, doprava a strava, spotřeba materiálu a jeho opotřebení, případně pronájem. 
  9. Před prvním přihlášením vyplňte krátký dotazník, který naleznete zde: https://forms.gle/VUCQ53kjLpq5dzFi7. Na základě dotazníku se domluvíme na další spolupráci.

IV. Další ujednání

  1. Zákazník je v pozici spotřebitele a je oprávněn od smlouvy uzavřené s poskytovatelem prostředky komunikace na dálku odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, a to i bez uvedení důvodů. V takovém případě mu poskytovatel bezodkladně vrátí uhrazenou cenu či její poměrnou část (s ohledem na užití služby) bezhotovostním převodem na účet zákazníka. Tento postup se neuplatní, byla-li před uplynutím uvedené lhůty smlouva ze strany poskytovatele již splněna.
  2. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožné nebo protiprávní, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či jednání při užití služeb poskytovatele zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi oskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy.
  4. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou. Vadu je povinen uplatnit u poskytovatele na adrese nebo telefonicky či emailem na emailovou adresu: noseworkpak@gmail.com, a to bezodkladně po jejím zjištění a může se domáhat                                                                                                                                        a) nahrazením bezvadným plněním, b) doplněním či poskytnutím náhradní služby, c) slevy z ceny.
  5. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění, pokud se poskytovatel se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.
  6. Poskytovatel není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že zákazník před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Rovněž poskytovatel neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníkovi díky pomalému internetovému připojení, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není poskytovatel schopen ovlivnit. On-line vzdělávací kurzy a služby obsahují návody a doporučení, poskytovatel zároveň neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při použití v praxi.
  7. V případě, že je vypsaná služba zrušena ze strany poskytovatele, tak je celá částka vrácena zákazníkovi (do 3 pracovních dní od zrušení) do systému Dogres.cz v celé hodnotě a je mu nabídnuta náhrada služby. Zákazník je o zrušení služby v co nejkratším termínu informován. 
  8. Registrace v systému Dogres.cz je dobrovolná a je možné ji kdykoli zrušit.

Platnost ode dne 1.4.2024

 

Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel respektuje důvěrný charakter dat, která vyplňuje zákazník do objednávky. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Jsou používána k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci se zákazníkem. Také jsou využívána poskytovatelem k marketingovým účelům. Tato data jsou uložena v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám.
  2. Poskytovatel zákazníkovi na požádání písemně oznámí, zda a jaké osobní údaje o něm vede. Pokud má zákazník otázky týkající se zpracování svých osobních údajů, může je směřovat na noseworkpak@gmail.com.
  3. Vyplněním přihlášky a nebo formuláře zákazník souhlasí se zařazením svých osobních údajů do databáze a s jejich následným zpracováním pro marketingové účely a obchodní sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu. Zároveň zákazník uděluje souhlas s tím, aby mu poskytovatel zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů.

I. Další ujednání

  1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  2. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Platnost ode dne 1.4.2024

 

Reklamační řád

I. Obecné ustanovení

  1. Tento reklamační řád se vztahuje na poskytované služby a služby poskytované v oblasti nezávislého a neformálního vzdělávání poskytovatelem.
  2. Zkratka „OZ“ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. Kontaktní údaje

  1. Zákazník (smluvní strana), případně uživatel (osoba třetí, v jejíž prospěch byla smlouva uzavřena) mohou vytknout vadu a uplatnit právo z vadného plnění v kterékoliv provozovně případně i sídle poskytovatele či jeho kontaktováním na uvedené e-mailové adrese, nebo telefonu.
  2. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme kontaktovat přímo poskytovatele e-mailem: noseworkpak@gmail.com

III. Způsob vytknutí vady a uplatnění práva z vadného plnění 

  1. Vytknutí vady a zvolení práva z vadného plnění, které zákazník či uživatel uplatňuje, je potřeba uplatnit písemnou formou, a to buď v listinné podobě, doručené na výše uvedenou adresu, nebo v elektronické podobě e-mailovou zprávou zaslanou na výše uvedenou e-mailovou adresu, a to bez zbytečného odkladu, (vykládáno zpravidla do 3 dnů) kdy měl možnost vadu plnění zjistit, nejpozději však do 7 dnů od přijetí plnění. Pokud tak v této reklamační lhůtě neučiní, nemá poskytovatel služeb povinnost se reklamací zabývat či ji vyhovět.

                 a) Zákazník či uživatel je povinen sebe či smluvní vztah nějakým způsobem identifikovat, například uvedením jména, příjmení nebo                               uvedením přiděleného variabilního čísla.

                 b) Poskytovatel je povinen spotřebiteli (zákazníku/uživateli) vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je                                     obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

                 c) Vytknutí vady musí obsahovat označení vady, nebo jak se vada projevuje. Plnění je vadné zejména pokud plnění neodpovídá účelu                         smlouvy.

                 d) Zákazník či uživatel je povinen bez zbytečného odkladu (do 3 dnů) od vytknutí vady, pokud již tak neučinil, zvolit jaké právo uplatňuje. 

                               Těmito právy jsou při vadném plnění, které je podstatným porušením smlouvy (výklad dle § 2002 OZ): 

                                    - poskytnutí náhradního předmětu plnění (lekce), přiměřenou slevu připadající poměrně na danou lekci z ujednané ceny                                              služby, odstoupit od smlouvy.

                               Těmito právy jsou při vadném plnění, které je nepodstatným porušením smlouvy: 

                                    - přimeřenou slevu připadající poměrně na dadnou lekci z ujednané ceny služby.

                               Změna volby práva bez souhlasu poskytovatele je možná jen tehdy, žádal-li zákazník nápravu vady, která se ukáže být                                               neodstranitelná. 

                               Dokud zákazník neuplatní (nezvolí) právo na slevu či neodstoupí od smlouvy, může poskytovatel napravit vadu sám od sebe                                     vhodným způsobem, nesmí tím však způsobit nepřiměřené náklady zákazníkovi. 

                               Nezvolí-li zákazník své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatním porušení smlouvy.

IV. Vyřízení reklamace – způsob, lhůty, práva a povinnosti

  1. Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy
  2. V případě oprávněné reklamace má reklamující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů.
  3. V případě, že poskytovatel shledá reklamaci neoprávněnou, není tím dotčeno jeho právo využít ochrany svého práva u příslušného orgánu veřejné moci.
  4. Poskytovatel vydá (v písemné formě) potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 

 

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2024